Everyday
Peace be upon you

peristiwa 3 a.m ;/
19 March 2011
Tumblr_lghfn1wjbw1qeupvyo1_400_large
takot gileeeee tengok gambar nie :/ 

hey guyss . hari ini aku nak ceritaa kejadiaan pukul 3 pagi yang sering berlaku dekat aku kbelakangan nie . aku tahuu mesty ade yang  tak percaye pasal bende karut mcm nie , tapi nie mmg betul . sumpah tak typuuu . aku tahu jugak mesty anggap bende nie tahyul n whatever lol . but i dont care what you say about my story :/ yang kene dekat aku . so mesty korang tak rasee ape yang aku rasee :( hmmm .


 actually cerita nya mcm nie . mlm tadi after online FB sampai pukul 2 pagi aku teruss tido . yerlahh penad sangat layan bebudak fb ken , thenn  ttbe aku terjage dari tido sebb   aku rasee aku tak boleh bernafas and rase  kene hempap dgn something yang besarrr gile . then  tgn kaki semuaa tak boleh nak gerakkkk and aku nampak satu lembagee hitam uh hempap  atas badan aku time aku tidoo .then aku tengok jam baru pukul 3 pagi  =.= dgn keadaan yang susah nak bernafas dan satu badan tak boleh nak gerak , aku cube istighfar banyak2 thenn aku bacee bismillahirahmanirahim kot then tak boleh jugak .


 so aku sedaye upayee bangunn dari tido sambil uh aku bacee ayat kursii then ttbe bendee uh teruss hilang then aku  terus bukak mateee  and switch on  lampuu tengok sekeliling aku sumpah tak adee orang masukk pun . tak mungkin lah kalo nak cakap orang masuk bilik aku then hempap aku ken sebb pintu bilik aku time uh berkunci . dengan perasaan takot nak maty  timee uh aku terus amik bantal , selimut . handphone semuaa pegi biilik mak aku -.-  then ttbe ade orang tegur aku dari belakang -.- fuhhh ! abang aku rupee nye . buad terkejut aku jehh . nak tegur laen kali bagilah salam dulu ke ken , dah lah time uh tengah menggelabahh ttup pintu bilik  aku kenn . then abg aku tanye asal   aku menggelabahh sangat dgn bawak selimut , bantal semuaa keluar , then aku cakap lah tak ade ape ape . aku nak bagitahuu pasal ade orang hempap aku  kat abg aku time uh but aku takot abg aku kate aku typuu kenn so aku terus ttup pintu bilik aku thenn pegi bilik mak aku :( eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sumpah takot gile lol . dah banyak kali aku kene  . but aku berani ken diri buad buad tak nampak :( , esok nye aku bagitahu my  parents pasal kejadian mlm uh but makbapak aku semuaa tak percayee -.- dy katee aku tido tak basuh kaki then aku nie mimpi jeh :( bapakk sedih lah ken semuaa tak percaye aku cakap :/ kfoinee aku tak nak crita lagi pasal nie , kang jadi gileee pulak sebb pikir bendee karut yang  mcm mak  aku cakapken uh :/ tapi suke haty korang lah nak percaye ke tak ape yang aku cerita ni ken . aku tahu bende nie semuaa karut but ape yang aku cerita nie betul2 berlakuu . 

p/s : btw orang tue-2 cakap , kalao kita tido jangan menelentang sebb bahayee , kalo nak tido kite mesty mengereng or meniarap tak pun  kalo nak tido menelentang pun pasti ken atas badan kite uh letak bantal ke or ape-2 bende  lah yang boleh menghalang kite dari kene hempap  dgn  bendeee -2 pelik . ouh one more , sebelumm tido pasti ken bacee doa nak tido and bace surah al-ikhlas 3 kali and ayat kursi 3kali  :/ k bye


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post