Everyday
Peace be upon you

Iloveyouu Abah
15 December 2011
Hey hey . rinduunya dekat blog ni :/ *kiss laptop* haha . dah berapa minggu tak sentuh benda ni , see kene bersihkan  balikk and now dah bersih dah ? *kening kening* Cantikk ngak gue punya Blog ? Haha Kalau ngak cantik diam *muka kerek* . Ermmm tak tahu nak taip apa . dungu oh . tadi punya lah banyak idea aku nak tulis then sekali ada aku lepak dalam bilik aku , semua idea hilang --' 
Ermm okay hari ni saya nak cerita pasal ayah saya k ? Saya rinduu ayah saya , saya sayang ayah saya daripada Bf saya :p *Aziq jangan jelly k * hmmm Now ayah saya dah berubah menjadi seorang pendiam . Hmm saya rindu dengan abah yang duluu . yang selalu buat saya gelakkk tak henti-hentii , yang banyak berckap . actually saya lah orang yang paling rapat dengan ayah saya :/ even dia sekaarang banyak berubah saya still sayang ayah ketat ketat :p hmm hari tu saya jaga ayah saya seminggu dekat hospital . Omg kesian saya tengok ayah saya time tuh . Asyik kene ambik darah setiap jam . hmm sampai diaa kata better dia mati darii kene injection mcm ni . Hmm . act saya nak tolong tapi saya tak mampuuuu . saya hanya mampu suruh ayah saya bersabar , Hmm macam macam kerenah perangai ayah saya time dekat hospital tuh . Tapi saya sabar :) maklumlah orang sakitkann . 

 Korang nak tahu . disebabkan terlalu bosan makan ubat cecair . dia suruh saya buang ubat yang doktor bagiii tuhhh , act saya kata "TAK BOLEH" then dia marah marahh . disebabkan takut jadi something saya pun buanglahh . then saya suruh nurse tuh bagii ubat yag berpil . Hmm baru dia nak makann . Now dia ulang alik dari hospital . Abahh , wawa sayangg abah k . I always pray for you . even you already change i still love you until die . Dont leave me alone k :/ nanti tak ada sapa nak buat saya gelakk . ILOVEYOU FOREVER ABAH !!!  *sorry aku rasa ayat macam tunggang langgang . maklumlah dah lama tak buat karangann . Mwhehehe -..-  


ICU HOSPITAL KUALA LUMPUR

 Muka menahan sakit  



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post