Everyday
Peace be upon you

Hafiz Shafiq
14 December 2012
Assalamualaikum . Bersua juga kita sekali lagii . Hari ni sayaa terasa amat bosan dan ttbe datangnya idea untuk berblogging . Act harini saya nak cerita pasal Hafiz Shafiq . Siapakah dia ? Oh dia jantung cinta , intan payung hati saya *Flipshair* Siapa yang taknak baca boleh tutup mata awak sekarang dan boleh beredar . Amboi garangnya saya . Okay sambung cerita balik . Hafiz do you remember first we were talked each other ?  Time tu kita kenal kenal dekat pasebook . Ingat tak ? Kalau tak ingat taknak kawan *cebik* 

Pendek cerita time tu dia rajin comment comment gambar yang baru saya post *gelak* Nak pendekkan lagi cerita time tu kami lost contact then sampailahh kami chat dekat twitter and time itu saya nak pergii trip hiking Gunung Ledang and saya tweet apantah *lupa* tapii time tu saya suruh someone kejutkan saya bangun awal pukul 4 pagi if awak nak tahu saya jenis susah bangun awal then ..... Hafiz tweet saya and dia cakap  dia nak menjadi sukarelawan kejutkan saya  bangun awal . Aw then saya pun DM my number dekat dia and keesokkan paginya Hafiz  call *gelak lagi*  Then , Began a love story between Hafiz and Najwa . Dengan rasminya saya telah dapat memilki dia pada 9 / 9 /2012 . Awwwwwwwwwwww and i never thought i could have him . 

If awak semua nak tahuu Hafiz ni penyayang orangnya . Selama saya bercinta dengan dia .. He never annoyed me . NEVER okay ? Dia pandai jaga hati perempuan  , bersikap matang , kacak dan banyak lagilah . I'm proud of him . Act dia banyak menegur tapi tak pernah marah cuma saya sahaja yang kadang kadang cemburu tak bertempat . ego tinggi macam gunung . Alaa biasalah perempuankan *cakap dalam hati* Tapii dengan sifat dia yang tidak pernah marah saya tu membuatkan ego saya yang menggungung ni terus jadi tak berapa nak menggunung . Saya pernah tanya dia kenapa dia tak pernah nak marah bila saya buat dia macam tu . Then dia ckap dia taknak nak burukkan lagi keadaan and dia selalu fikir positif . I'm so lucky to have him . 

To hafiz:
Thankyouu Hafiz because you love me all your heart even I do a lot of wrong on you and you always know how to take care of my heart . I love love love youu hafiz . I also love love love you fucking so much . I hope our relationship can be everlasting . Amin



Thanks for reading :)




Older Post