Everyday
Peace be upon you

SPM is OVER
09 December 2012

Assalamualaikum kepada awak yang membaca blog saya , Harini saya berkesempatan nak blogging setelah sekian lama tak blogging . Ceh . Act saya adalah pelajar tingkatan 5 yang baru habis SPM yeayyyy . Hihi macam tak percaya tahun depan saya  tidak bersekolah lagi . Fuhh saat yang ku tunggu tunggu telah pun tiba *clap* Even saya dah tak bersekolah tapi saya tetap rindu kenangan yang saya tinggalkan disekolah . Serius memang banyak kenangan pahit dan manis disekolah itu . Mesti mesti mesti mesti rinduuuuuuu *mukasedih.jpg* Takpelaaa bak kata cikgu cikgu saya bila rinduu datanglah sekolah . Itupun kalau ada masa *gelak*  Sebenarnya hajat saya blogging ni sebab nak post gambar masa last kami mengambil peperriksaan SPM je . Time itu subjek pendidikan seni visual kertas 2 . Habis bajuu , meja kantin , water colour semua kami conteng  . Well well kata dah habis SPM kan so apalagiii bajuu tu buat contenglah , meja kantin conteng buat tinggal kenanganlah , water colour tu kita habiskanlah tapi tak habis pun sebab nak simpan untuk adik *gelak kecil sambil tutup mulut* 
Nah ini gambarnya



Yeah i know spm is over zumi *kembang hidung*


Hasil seni mereka , saya tidak terlibat dengan aktiviti haram mereka ni *angkatkening*


Masa untuk kotorkan bajuu yeayyy


Nah hambik kau zumi , nak sangat kotorkan *jelir lidah*


Ye saya tahuu zumi dan qila comel tapi comel lagi saya *gelak kecil*


Cantik tangan *jeling*


Okay peaceeeee (Y)


dari kiri yang nombor 2 tu paling kiut eh silap cute *duckface*


  We're art student tapii tak berapa nak art sangatlah *angkat bahu geleng kepala*


Takkan terpisah , 5 kawan gila gila rambut tak sama takkan terpisah 


Tengah tu suka sibuk *muka sedih*


Come rite ? Yeah i know *duckface*


Anak Hazri dan anak Paiman *kelipkelip* 

Okay byebyee Assalamualaikum xx



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post